Merry Christmas 2019!

Het is weer bijna Kerstmis! De mooiste tijd van het jaar, die we met familie en vrienden doorbrengen, waar we onze buikjes rond eten, wijn drinken tot we zingen en cadeautjes voor elkaar onder de versierde kerstboom leggen. Natuurlijk is het ook een tijd om even stil te staan bij de mensen waarmee het minder goed gaat. Rijkdom en geluk kun je delen, en Kerst is het perfecte moment om dit te doen. Wij hebben natuurlijk weer een mooie kerstactie opgezet, waarbij we geld ophalen om een nieuwe koelkast-vriezer te kunnen doneren aan ons opvangtehuis in Indonesië. Gaat het goed met u? Help ons dan alstublieft om dit doel te realiseren!

We willen het zo gemakkelijk mogelijk maken voor u om ons te helpen, daarom hebben we besloten om met Tikkie te gaan werken. Scan simpelweg onderstaande QR code, en maak een bedrag naar eigen keuze over naar Stichting Blaricum-Sumatra-Medan. Dit kan gewoon met de camera op uw telefoon, hier is geen speciale app voor nodig!

Let op: de rekening van Stichting BSM staat onder naam van Janiek Sol – schrik dus niet als u deze naam voorbij ziet komen want uw bijdrage via deze link gaat rechtstreeks naar de bankrekening van Stichting BSM!!

Toch liever via ouderwetse manier? Maak dan uw bijdrage over aan het volgende rekeningnummer:

NL60 RABO 01684.98.839

t.n.v. Stichting BSM